АНОНС:
  • Звернення міської ради
  • 0

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 10 сесії міської ради

29.03.2016 № 332/10

 

Хмельницька обласна державна адміністрація

 

Хмельницька обласна рада

 

Звернення

 

Кам’янець-Подільська міська рада звертається до Вас щодо розгляду питання про можливість викупу пакету акцій ПАТ «Хмельницькобленерго».

В умовах військового конфлікту, економічної кризи, знецінення гривні, обленерго, як природніх монополістів з енергозабезпечення населення, необхідно взяти під контроль місцевим громадам. Адже сьогодні власники обленерго практично безконтрольні в нарахуванні обсягів спожитої енергії абонентам та впливають на формування тарифів.

У зв’язку з приватизацією ПАТ «Хмельницькобленерго» у громади міста виникає занепокоєння щодо ситуації, яка склалась навколо продажу стратегічно важливих державних підприємств.

Потенціальні покупці при приватизації стратегічних державних підприємств прагнуть лише самозбагачення, не вкладаючи інвестицій в оновлення та технічне оснащення цих підприємств. В той же час, поза увагою залишаються потреби громади у безперебійному та контрольованому енергопостачанні.

Відповідно до пункту 32 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», надання згоди на передачу об’єктів з держаної власності у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст та прийняття рішень про передачу об’єктів права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебувають в управлінні районних, обласних рад у державну власність, а також щодо придбання об’єктів державної власності є виключними повноваженнями обласної ради.

Враховуючи викладене, звертаємось до Хмельницької обласної державної адміністрації та депутатів Хмельницької обласної ради винайти можливість викупити пакет акцій ПАТ «Хмельницькобленерго» за кошти громад Хмельниччини.

Такий крок утвердить принцип спроможності громад та надасть можливість реального впливу на процес стабільного та якісного постачання електроенергії споживачам. Глибоко переконані, що громади області зможуть ефективно використовувати потенціал стратегічних підприємств в інтересах мешканців Хмельниччини.

Сподіваємося на розуміння та підтримку.

 

 

 

З повагою,

міський голова                                                                                                                                          М. Сімашкевич

 

 

та депутати Кам’янець-Подільської міської ради

  • Звернення міської ради
  • 0

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 10 сесії міської ради

29.03.2016 № 331/10

 

 

Звернення

Міська влада Кам’янця-Подільського в управлінні міським господарством завжди координує свою роботу у напрямку розвитку міста, забезпечення якісної соціальної політики та благ територіальної громади. Щорічно такі наміри відображаються у Програмі соціально-економічного та культурного розвитку міста.

Місто Кам’янець-Подільський є туристичним центром, яке знане за кордоном. На його території знаходяться Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець», Стара фортеця (переможець Всеукраїнського конкурсу «Сім Чудес України»), національна пам’ятка природи «Смотрицький каньйон» (переможець конкурсу «Сім природних чудес України»). Крім того, на території міста є ще багато інших пам’яток культури.

На балансі навчального закладу Кам’янець-Подільського індустріального коледжу знаходиться незавершена будівництвом будівля спортивного комплексу загальною площею 1600 м. кв.

Будівництво розпочато у 1986 році, виконано будівельних робіт орієнтовно на той період часу близько 70-80%.

З 1991 року через відсутність коштів та фінансування з Міністерства освіти та науки будівництво припинено. За ці роки будівля руйнується, враховуючи її недобудову та кліматичні умови, є загроза повного руйнування.

  • Звернення міської ради
  • 0

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 10 сесії міської ради

29.03.2016 № 19/10

 

Віце-прем’єр-міністру – Міністру культури України

Кириленку В.А.

 

 

Шановний В’ячеславе Анатолійовичу!

 

Ми, депутати Кам’янець-Подільської міської ради, звертаємось до Вас щодо погодження змін у мережі Кам’янець-Подільської міської централізованої бібліотечної системи.

Сучасна мережа бібліотечної системи затверджена рішенням сесії Кам’янець-Подільської міської ради від 30.06.2015 № 5/86. Крім того, рішенням сесії Кам’янець-Подільської міської ради від 30.06.2015 № 6/86 затверджено перелік закладів культури базової мережі міста Кам’янця-Подільського, до якого увійшли усі бібліотеки міської ЦБС.

До складу міської централізованої бібліотечної системи входять центральна бібліотека та 8 бібліотек-філій, серед яких дві бібліотеки для дітей. Штат ЦБС становить 56 осіб, з яких 44 – бібліотечних фахівців.

На утримання мережі міської централізованої бібліотечної системи в рік витрачається 3500,2 тис. грн., з них 396,4 тис. грн. на енергоносії та 3020,1 тис. грн. на заробітну плату.

На жаль, обмежене фінансування галузі культури не дозволяє у повному обсязі забезпечувати потреби бібліотечних закладів міста. Зокрема, у 2015 році на комплектування фондів бібліотек надійшло коштів з міського бюджету в сумі 40,7тис. грн. на передплату періодичних видань в кількості 80 назв. Поповнення книжкових фондів відбувалось лише з таких джерел як державні програми, подарункові видання, обмінний фонд тощо. На придбання літератури за останніх 5років було виділено всього 55,6 тис. грн., що негативно впливає на розвиток бібліотечної мережі.

Значна увага міської ради приділяється також розвитку матеріально-технічної бази установ культури. З метою створення сприятливих умов для роботи працівників публічних бібліотек та забезпечення обслуговування мешканців міста протягом 2011-2015 років проведено ряд заходів по міській централізованій бібліотечній системі на загальну суму 125,4 тис. грн. Зокрема, здійснено капітальний ремонт даху та фасаду приміщення бібліотеки-філії № 2 (43,3 тис. грн.), проведення резервної лінії електроживлення центральної бібліотеки (20,0 тис. грн.), капітальний ремонт даху і внутрішніх приміщень центральної бібліотеки (20,0 тис. грн.), придбано 5 комплектів меблів (14,6 тис. грн.), встановлення металевих решіток та дверей бібліотеки-філії №7 (7,2 тис. грн.), ремонт фасаду бібліотеки-філії № 6 (11,0 тис. грн.), просочування дерев’яних конструкцій вогнезахисним розчином приміщення бібліотеки-філії № 6 для дітей (9,3 тис. грн.).

Здійснених заходів не достатньо для повноцінного забезпечення бібліотечних процесів та надання сучасних послуг користувачам бібліотек. Не всі бібліотеки забезпечені комп’ютерною та оргтехнікою, приміщення більшості установ потребують проведення капітальних ремонтів та модернізації, книжкові фонди та періодичні видання не в повній мірі відповідають запитам читачів.

Вирішення цих проблем бачимо в оптимізації мережі Кам’янець-Подільської міської централізованої бібліотечної системи з метою удосконалення бібліотечних послуг, які надаються мешканцям міста.

Вивільнення окремих приміщень бібліотек становитиме економію бюджетних витрат на енергоносії в сумі 35,1 тис. грн. в рік, а оптимізація 3 штатних одиниць – 28,8 тис. грн. Ці кошти будуть спрямовані на модернізацію сформованої бібліотечної мережі та розвиток бібліотечних послуг.

Таким чином, просимо Вашого сприяння щодо погодження Міністерством культури України об’єднання бібліотеки-філії № 4 та бібліотеки-філії № 7, а також об’єднання бібліотеки-філії № 3 та бібліотеки-філії № 8 для дітей. Ці бібліотеки знаходяться в одних житлових масивах міста відповідно, тому їх об’єднання не відобразиться на обслуговуванні користувачів.

 

 

 

З повагою,

міський голова                                                                                                                               Михайло Сімашкевич

 

та депутати Кам’янець-Подільської міської ради

  • Звернення міської ради
  • 0

 

Кабінету Міністрів України

 

Міністерству фінансів України

 

 

 

 

Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» не передбачено відшкодування різниці в тарифах за надані послуги з централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, яка виникає через невідповідність затверджених Національною комісією з питань регулювання ринку комунальних послуг тарифів до їх фактичних витрат.

Комунальне підприємство «Міськтепловоденергія» є єдиним надавачем послуг з централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів у місті.

Підприємство вчасно розпочало опалюваний період і якісно надає всі життєво необхідні послуги – населенню, лікувальним та навчальним закладам, бюджетним установам та іншим споживачам міста.

Річний обсяг наданих КП «Міськтепловоденергія» послуг складає понад 150млн. гривень. Невідшкодована різниця в тарифах з державного бюджету станом на 01.03.2016 року складає близько 15 млн. гривень. Окрім того, в разі не приведення тарифів до економічно обґрунтованих витрат, різниця в тарифах до кінця року складе близько 40млн.грн.

Основною проблемою є те, що тарифи на теплову енергію, водопостачання та водовідведення на сьогодні відшкодовують фактичні витрати для населення на рівні 80 %.

 

  • Звернення міської ради
  • 0

Хмельницькій обласній раді

 

Хмельницькій обласній державній адміністрації

 

 

 

Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» не передбачено відшкодування різниці в тарифах за надані послуги з централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, яка виникає через невідповідність затверджених Національною комісією з питань регулювання ринку комунальних послуг тарифів до їх фактичних витрат.

Комунальне підприємство «Міськтепловоденергія» є єдиним надавачем послуг з централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів у місті.

Підприємство вчасно розпочало опалюваний період і якісно надає всі життєво необхідні послуги – населенню, лікувальним та навчальним закладам, бюджетним установам та іншим споживачам міста.

Річний обсяг наданих КП «Міськтепловоденергія» послуг складає понад 150млн. гривень. Невідшкодована різниця в тарифах з державного бюджету станом на 01.03.2016 року складає близько 15 млн. гривень. Окрім того, в разі не приведення тарифів до економічно обґрунтованих витрат, різниця в тарифах до кінця року складе близько 40 млн. грн.

Основною проблемою є те, що тарифи на теплову енергію, водопостачання та водовідведення на сьогодні відшкодовують фактичні витрати для населення на рівні 80 %.

Причиною зростання фактичних витрат підприємства є коливання в бік збільшення вартості газу та електроенергії. Також різко зростає ціна на альтернативні види палива, на які підприємство переходить згідно рекомендацій Кабінету Міністрів України.

Встановлення тарифів на зазначені види комунальних послуг відноситься до повноважень Національної комісії з питань регулювання ринку комунальних послуг і на рівні міста переглядатись не можуть.

Пункт 7 статті Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачає, що центральні органи виконавчої влади, національні комісії, що здійснюють державне регулювання у відповідній сфері, несуть відповідальність за наслідки встановлення або регулювання цін/тарифів, що змінюються ними відповідно до їхніх повноважень.

Встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижче розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво не допускається.

Пункт 8 цього ж Закону зобов’язує, що «У разі зміни цін/тарифів на послуги/товари центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідній сфері, які призвели до непередбачених витрат виконавців/виробників, центральні органи виконавчої влади зобов'язані відшкодувати в повному обсязі збитки, зумовлені такими змінами, протягом поточного фінансового року та до затвердження нового бюджету».

Ще одна важлива причина для забезпечення відшкодування різниці в тарифах є співпраця із енергопостачальними організаціями. Незважаючи на наявність заборгованості державного бюджету з різниці в тарифах, газопостачальними організаціями нараховувались штрафні санкції за неналежне виконання зобов’язань по договорах, джерел погашення яких не було. В результаті нараховувались мільйонні штрафні санкції, які стягувались через виконавчу службу, накладались арешти на майно, рахунки, що перешкоджало нормальній роботі теплопостачальних підприємств. Постійне недофінансування призвело до значної зношеності основних засобів та критичного фінансового стану теплопостачальних підприємств.

18 грудня 2015 року Постановою Кабінету Міністрів України № 1086 внесено зміни у Постанову № 217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунківз гарантованим постачальником природного газу».

Однак вважаємо, що змінений Порядок розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання також не забезпечує рівноцінні права та інтереси всіх учасників задіяних в процесі виробництва, транспортування та постачання теплової енергії та не дозволяє забезпечувати нормальну роботу підприємств теплопостачання, що ставить під загрозу життєдіяльність населених пунктів. Тому виникає досить серйозна проблема із розрахунками з іншими постачальниками в тому числі і за електроенергію, сплата податків, виплата заробітної плати.

Самотужки комунальне підприємство та місцева влада не зможе вирішити цю проблему, а стратегічно важливе підприємство, яке забезпечує життєво необхідними послугами всі категорії споживачів міста, сьогодні знаходиться у надзвичайно складній фінансовій ситуації, причиною якої є невчасне відшкодування різниці в тарифах та відсутність обігових коштів.

Кам’янець-Подільська міська рада звернулася до Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України з проханням внести зміни до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» в частині передбачення коштів на відшкодування різниці в тарифах та врегулювати дане питання на рівні Кабінету Міністрів України, шляхом прийняття відповідних постанов.

Враховуючи вищезазначене депутати міської ради звертаються до Вас з проханням підтримати наші звернення до Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та клопотати перед зазначеними урядовими установами про позитивне прийняття рішень.

Позитивне вирішення цих проблемних питань надасть можливість зберегти стабільність та спокій у місті, громаді міста отримати вчасно житлово-комунальні послуги, а комунальному підприємству працювати та забезпечити своєчасними, якісними послугами всі категорії споживачів.

Сподіваємось на Ваше розуміння та підтримку територіальної громади та органів місцевого самоврядування.

Прийнято 10 сесією Кам’янець-Подільської міської ради VІІ скликання

 

  • Звернення міської ради
  • 0
Голові Хмельницької
обласної ради
Загородному М.В.

Звернення депутатів Кам’янець-Подільської міської ради

Шановний Михайле Васильовичу !

Кам’янець-Подільська міська рада, враховуючи принцип фінансової децентралізації, просить при розподілі вільних лишків в обласному бюджеті (180 млн. грн.) розглянути можливість виділити фінансовий ресурс пропорційно кількості населення територій та кількості учнів для забезпечення виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень.
Надаємо пропозиції щодо конкретного фінансування у галузях охорони здоров’я та освіти (Додається).

З повагою,
секретар міської ради                                                                                                                  Дмитро Васильянов

та депутати Кам’янець-Подільської міської ради





Підтримано 8 сесією
Кам’янець-Подільської міської ради
VІІ скликання 23 лютого 2016 року
 


  • Звернення міської ради
  • 0

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 9 (позачергової) сесії міської ради

29.02.2016 № 2/9

 

Кабінет Міністрів України

 

Хмельницька обласна рада

 

 

 

Кам’янець-Подільська міська рада звертається до Вас щодо вирішення проблемного питання законодавчого врегулювання фінансового утримання професійно-технічної освіти.

Статтею 27 Закону України «Про Державний бюджет України» передбачено планування з 2016 року видатків на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних закладах та інших навчальних закладах з бюджетів міст обласного значення.

Зважаючи на неодноразові звернення про відсутність в містах обласного значення належного фінансового ресурсу, Верховною Радою України 04 лютого 2016 року прийнято законопроект № 3830-3 про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», яким передбачається фінансування ПТУ за рахунок субвенції з державного бюджету. На сьогодні даний законопроект так і не підписаний Президентом України, а тому питання фінансування залишається відкритим.

Крім того, наголошуємо, що, на сьогодні, не розпочався процес передачі майна закладів професійно-технічної освіти з державної власності у комунальну.

Відповідно до статті 89 Бюджетного кодексу України з бюджетів міст обласного значення здійснюються видатки на «професійно-технічну освіту (на оплату послуг з підготовки кваліфікованих робітників на умовах державного та/або регіонального замовлення …..».

Міська рада на 2015-2016 навчальні роки не здійснювала комунальне замовлення на підготовку робітничих кадрів. Взагалі, із більш як 1200 студентів, що навчаються в ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти», лише 247 – жителі міста, решта – жителі інших районів і навіть областей. Тобто, ці студенти зараховувались на навчання згідно державного замовлення, а отже і до закінчення ними навчального закладу держава зобов’язана забезпечити їх фінансування. Тільки після здійснення комунального замовлення, з врахуванням потреби міста та ринку праці, з бюджету міста мали б виділятись на це відповідні кошти.

Вкотре наголошуємо, що фінансовий ресурс є досить обмеженим і навіть збільшення доходів міського бюджету за рахунок змін в податковому законодавстві не дозволить забезпечити видатки з міського бюджету на функціонування ПТУ в об’ємах навчання дітей з усіх регіонів. Така ситуація ставить під загрозу взагалі існування в регіоні професійно-технічної освіти.

Враховуючи викладене, та, в разі залишення професійно-технічної освіти на фінансуванні міст обласного значення, просимо терміново вжити наступні заходи :

-Кабінету Міністрів України терміново передати у комунальну власність майно закладів ПТУ;

-обласній раді, через відсутність фінансового ресурсу, розглянути питання виділення додаткової субвенції з обласного бюджету за рахунок перерозподілу залишків освітньої субвенції для фінансування державного і регіонального замовлення з підготовки робітничих кадрів.

Сподіваємося на розуміння та підтримку.

 

З повагою,

міський голова М. Сімашкевич

 

та депутати Кам’янець-Подільської міської ради

  • Звернення міської ради
  • 0
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення 8 сесії міської ради
23.02.2016 № 19/8

ЗВЕРНЕННЯ
Кам'янець-Подільської міської ради до Прем’єр-міністра України
Яценюка А.П., Голови Верховної Ради України Гройсмана В.Б. та
народного депутата України Мельниченка В.В.

З метою недопущення нівелювання здобутків фінансової децентралізації 2015 року та погіршення якості бюджетного забезпечення територіальних громад у 2016 році, депутати Кам’янець-Подільська міської ради звертаються до Вас щодо забезпечення виконання органами місцевого самоврядування власних (самоврядних) повноважень.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 № 911 внесено зміни до Закону України «Про загальну середню освіту», якими перекладено обов’язкове забезпечення безкоштовним харчуванням дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціалізованих та інклюзивних класах, учнів 1-4 класів із сімей, які отримують допомогу як малозабезпечені, на органи місцевого самоврядування. Отже, такі видатки уже неможливо передбачати за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету, а необхідно виділяти з власних доходів міських бюджетів. Для міського бюджету ця сума склала 3,7 млн. гривень. Крім того, в цілому обсяги освітньої і медичної субвенцій з держбюджету на 2016 рік не покривали навіть мінімальну потребу даних галузей і з власних доходів міського бюджету на них додатково направлено зверх 28 млн. гривень з метою забезпечення належного функціонування медичних і освітніх закладів.

  • Звернення міської ради
  • 0
Голові Національної поліції України
Хатії Деканоідзе

Голові Атестаційної апеляційної  комісії Західного регіону
Шпаку С.М.

Звернення
 
 
Ми, депутати Кам’янець-Подільської міської ради, як представники територіальної громади міста звертаємося до Вас щодо ситуації, яка склалась із Кам’янець-Подільським відділом поліції Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області.
Ми повністю підтримуємо реформи, які здійснюються в нашій державі і вважаємо, що вони необхідні.
Для підвищення кваліфікації та навчання спеціалістів, які б професійно і якісно виконували покладені на них обов’язки потрібен час.
Атестаційна комісія, до складу якої увійшли представники від громадськості міста, що не є лідерами громадської думки та не користуються авторитетом серед кам’янчан, позбавила права працювати в правоохоронних органах багатьох справжніх фахівців, відданих своїй справі.
На даний момент старий склад правоохоронних органів міста Кам’янця-Подільського не атестовано, а новий склад ще не сформовано. Місто залишилось без поліції, що є причиною значного погіршення криміногенної ситуації і загрожує безпеці та життю його мешканців.
Тому, звертаємось до Вас з проханням переглянути результати атестації працівників правоохоронних органів міста Кам’янець-Подільського.


Підтримано 7 (позачерговою) сесією Кам’янець-Подільської
міської ради VІІ скликання
09 лютого 2016 року

Навігація
Кам'янецька Петиція
lorem