АНОНС:
  • Звернення міської ради
  • 0

Прем’єр-міністру України

Арсенію Яценюку

 

 

Шановний Арсенію Петровичу!

Комунальна теплоенергетика є частиною стратегічного сектору економіки держави та відіграє важливу роль у системі життєзабезпечення населення. Через соціальну спрямованість галузь впродовж багатьох років була дотаційною, оскільки затверджені тарифи на теплову енергію не відшкодовували її фактичну вартість, а відшкодування різниці в тарифах з державного бюджету проводилось не своєчасно і спрямовувалось тільки на погашення заборгованості за спожитий природний газ. Проте, незважаючи на наявність заборгованості з різниці в тарифах, газопостачальними організаціями нараховувались штрафні санкції за неналежне виконання зобов’язань по договорах, джерел погашення яких не було. В результаті були нараховані мільйонні штрафні санкції, які стягувались через виконавчу службу, накладались арешти на майно, рахунки, що перешкоджало нормальній роботі теплопостачальних підприємств. Постійне недофінансування призвело до значної зношеності основних засобів та критичного фінансового стану теплопостачальних підприємств.

Остаточно погіршилась ситуація із введенням в дію Постанови Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 року № 217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів,що надходять на поточні рахунки із спеціальнимрежимом використання для проведення розрахунківз гарантованим постачальником природного газу». Зважаючи на це, підприємства теплоенергетики, Міжгалузева асоціація «Укртеплокомуненерго» таміські ради неодноразово звертались з проханням внести зміни у вищевказану Постанову, забезпечивши рівні права газопостачальників та теплопостачальних підприємств. В результаті цього 18 грудня 2015 року Постановою Кабінету Міністрів України № 1086 внесено зміни у Постанову № 217.

Однак вважаємо, що змінений Порядок розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання також не забезпечує рівноцінні права та інтереси всіх учасників задіяних в процесі виробництва, транспортування та постачання теплової енергії та не дозволяє забезпечувати нормальну роботу підприємств теплопостачання, що ставить під загрозу життєдіяльність населених пунктів.

Так, наведена в Порядку формула розрахунку нормативу перерахування коштів постачальнику газу є некоректною, оскільки в ній:

- не враховується загальна сума невідшкодованої різниці в тарифах, а тільки сума різниці на яку укладено договори про організацію взаєморозрахунків. Як відомо такі договори укладаються тільки після виділення відповідного фінансування, як правило в кінці року;

- не враховується заборгованість з пільг і субсидій, які відшкодовуються із запізненням на один місяць, а передбачене коригування банком суми коштів після проведення фінансування пільг і субсидій значно занижує суму перерахування на рахуноктеплопостачальних підприємств;

- заборгованість за природний газ та вартість спожитого природного газу враховується з 1 вересня 2015 року. Таким чином «технічний касовий розрив», який виникає через те, що споживачі теплової енергії сплачують рахунки в наступному місяці за попередній, значно занижує відсоток коштів на рахунки підприємств теплопостачання;

- норматив застосовується до загальної суми отриманих коштів, включаючи ПДВ. Таким чином,в умовах електронного адміністрування ПДВ у підприємства теплопостачання відсутні кошти на сплату ПДВ та реєстрацію податкових накладних. Це може в майбутньому призвести до створення значних штрафних санкцій з ПДВ;

- в граничний норматив перерахування коштів на рахунок теплопостачальних підприємств не включено суму коштів, передбачених в тарифі на виконання інвестиційних програм, що не дає можливість підприємствам здійснювати накопичення коштів на модернізацію та оновлення виробничих потужностей;

- не враховано суму коштів на сплату електроенергії та матеріалів, необхідних для виробництва;

- не враховано потребу коштів на оплату твердого палива, так як багато підприємств провели модернізацію котелень та працюють на твердому паливі. Зокрема в місті Кам’янці-Подільському на твердому паливі працює п’ять котелень.

В місті Кам’янці-Подільському єдиним підприємством, яке надає послуги теплопостачання є КП «Міськтепловоденергія». Згідно поданих розрахунків на лютий місяць 2016 року по Постанові № 1086 норматив перерахування коштів на рахунок теплопостачальної організації складає: по категорії населення – 17,5%; бюджетні установи - 10,3%; інші споживачі -10,8%. При цьому, базовий норматив перерахування коштів, відповідно до структури встановлених тарифів складає: по категорії населення – 33,2%; бюджетні установи - 15,9%; інші споживачі – 12,6%. Відповідно, за попередніми розрахунками в опалювальний місяць, згідно структури затверджених тарифів, в розпорядженні підприємства залишалось би 5800,0 тис.грн., а по розрахунку згідно Постанови № 1086, залишатиметьсятільки 1830,0 тис.грн. Таким чином, у підприємства не вистачатиме коштів навіть на виплату зарплати з нарахуваннями і сплати податків.

Таким чином, намагання вирішити проблему сплати за природний газ шляхом примусового вилучення коштів у теплопостачальних організацій призведе до їх фінансового краху, повністю позбавивши їх обігових коштів для ведення господарської діяльності.

Підсумовуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з проханням терміново врегулювати дане питання, а саме скасувати Постанову Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 № 217 (із змінами затвердженими Постановою № 1086) та прийняти нову Постанову Кабінету Міністрів у відповідності до Законів України "Про теплопостачання" та «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії», яка б забезпечувала рівні права, як газопостачальників, так і теплопостачальних підприємств.

 

Підтримано 6 сесією Кам’янець-Подільської
міської ради VІІ скликання

26 січня 2016 року

  • Звернення міської ради
  • 0

Прем’єр-міністру України

Арсенію Яценюку

 

Шановний пане Прем’єр-міністре України,

Арсенію Петровичу!

 

Ми, депутати Кам'янець-Подільської міської ради, виступаючи на захист інтересів мешканців міста, які категорично проти підняття рівня тарифів на природний газ для населення, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 03.03.2015 № 583, вважаємо, що тарифи на житлово-комунальні послуги штучно завищені, а також завищена ціна на паливно-мастильні матеріали та тверде паливо, яка не відповідає світовим цінам на нафту, що в останній час має тенденцію до зниження.

Підвищення тарифу на газ утричі вважаємо невиправданим. Відповідно до Меморандуму з МВФ, підписаному 27.02.2015 року, в якому зазначено, що паритетні з імпортною ціною на газ тарифи для населення можуть бути встановлені лише з квітня 2017 року.

Запропонований Урядом механізм субсидіювання не здатен повністю компенсувати витрати населенню. На сьогодні енергетичний сектор не виведено з тіні, не подолано корупцію та монополію у цій сфері.

Незважаючи на численні звернення до Уряду щодо встановлення обґрунтованих тарифів на природний газ для населення та щодо перегляду обсягів споживання природного газу на місяць впродовж опалювального періоду, Уряд не зробив жодних конкретних кроків для врегулювання тарифів і сьогодні обмежується винятково популістськими заявами, з яких жодна не реалізована.

Важливим фактором є те, що відповідно до заяв Уряду, імпортна вартість ціни на газ для України у 2016 році знижена. Враховуючи вартість газу власного виробництва, тарифи для населення повинні бути значно нижчими. Ціни на нафту з початком року знизились, що автоматично мало б вплинути на вартість паливно-мастильних матеріалів та твердого палива.

З огляду на вище зазначене, захищаючи інтереси кам'янчан, депутати Кам'янець-Подільської міської ради звертаються з проханням:

1. Відмінити дію постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 03.03.2015 №583.

2. Терміново переглянути та знизити встановлені тарифи на природний газ для населення до обґрунтованого рівня, з урахуванням закупівельної ціни на газ.

3.Весь природний газ українського виробництва використовувати для забезпечення побутових потреб населення.

4. Встановити річний обсяг споживання газу на оселю у межах 2500 м3.

5. Знизити вартість на паливно-мастильні матеріали з урахуванням світової ціни на нафту.

6. Врегулювати на державному рівні ціни на тверде паливо з урахуванням собівартості вироблено тепла.

Прийняття зазначених змін до чинного законодавства дозволить уникнути зростання соціальної напруги серед людей та сприятиме підвищенню рівня життя населення.

 

Підтримано 6 сесією Кам’янець-Подільської міської ради VІІ скликання

26 січня 2016 року

  • Звернення міської ради
  • 0
Голові Верховної Ради України

Володимиру Гройсману

 

Прем’єр-міністру України

Арсенію Яценюку

 

 

Шановний пане Голово Верховної Ради України,

Володимире Борисовичу!

Шановний пане Прем’єр-міністре України,

Арсенію Петровичу!

 

Ми, депутати Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області, вкрай стурбовані тим, що відповідно до статті 37 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» з 01 січня 2016 року видатки на професійно-технічну освіту за державним замовленням передано на фінансування із бюджетів міст обласного значення. Це стало серйозним додатковим навантаженням на місцеві бюджети і суперечить ч. 3 ст. 142 Конституції України, де передбачено, що витрати органів місцевого самоврядування, які виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.

Відсутність механізму фінансування державних закладів з місцевого бюджету і штучне затягування передачі майна закладів професійно-технічної освіти з державної власності у комунальну унеможливлює виплату заробітної плати, стипендій, оплату енергоносіїв з наявного фінансового ресурсу.

Таке законодавчо непідготовлене рішення ставить сьогодні на межу виживання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, інших соціально незахищених категорій, які є частиною контингенту вихованців, а також сім’ї працівників закладів професійно-технічної освіти.

Вимагаємо від вас прийняття негайних і конкретних кроків по врегулюванню даного питання.

 

 

Підтримано 6 сесією Кам’янець-Подільської
міської ради VІІ скликання

26 січня 2016 року

 

 

 

  • Звернення міської ради
  • 0

 

Звернення

Кам’янець-Подільської міської ради до депутатів

Верховної Ради України

 

Шановні народні депутати!

 

Кожен з вас делегований до парламенту українським народом захищати його право на свободу і гідне життя. Свобода України, її Соборність та суверенітет нині перебувають під загрозою. Російські окупанти, які здійснили анексію Криму і розпочали страшну війну на Донбасі, воліють легалізувати свої загарбницькі дії і змусити міжнародну спільноту визнати псевдодержави - так звані ЛНР і ДНР, цілком підконтрольні Кремлю.

Узаконення дій терористів може відбутися шляхом прийняття Верховною Радою відповідних змін до Конституції, які передбачають особливий порядок місцевого самоврядування на окремих територіях Луганської і Донецької областей. По факту – це особливий статус Донбасу і легалізація влади терористичних угрупувань, які за підтримки російських окупантів і за їх безпосередньої участі вбивали і вбивають українських Героїв зі Збройних Сил України та добровольчих батальйонів, вбивали і вбивають мирне населення, знищували і знищують збудовану за десятки років інфраструктуру, вели і ведуть агресивну антиукраїнську пропаганду, переслідуючи і залякуючи проукраїнське населення.

Тому, розуміючи важливість прийняття змін до Конституції щодо децентралізації, необхідність, яких ми на місцях усвідомлюємо найкраще, закликаємо вас заради захисту інтересів України та українців прийняти наступне історичне рішення – в жодному випадку не голосувати за зміни до Конституції, які стосуються особливого статусу Донбасу, як би його не називали, за красивою ширмою інших слів, сховавши його справжню, жорстоку та приховану від суспільства сатанинську суть – узаконити окупантів, чий чобіт топче святу українську землю.

Сьогодні на вас дивиться вся країна. І лише від вас самих залежить, ким ви увійдете в українську історію – захисниками Соборності чи тими, хто розділить відповідальність за знищення України як єдиної держави. Путінські зміни до Конституції України - це неповага до могил тих, хто віддав життя за волю України під час війни з російськими окупантами на Донбасі.

 

Слава Україні!

Підтримано 6 сесією Кам’янець-Подільської
міської ради VІІ скликання

26 січня 2016 року

  • Звернення міської ради
  • 0

 

Президенту України

Петру Порошенку

 

Прем’єр-міністру України

Арсенію Яценюку

 

Голові Верховної Ради України

Володимиру Гройсману

 

Звернення

Кам’янець-Подільської міської ради щодо поправки до Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік», якою скасовано обов’язковість індексації розміру плати за оренду комунального майна

 

25 грудня 2015 року Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про державний бюджет України на 2016 рік». Очевидно, що сумнівна процедура та спосіб розгляду цього законопроекту спричинили те, що до остаточної редакції його тексту внесли низку скандальних поправок.

Варто наголосити, що окрім широко висвітленої у медіа поправки, якою в Україні відтерміновують запровадження системи електронних декларацій про доходи, до тексту бюджетного закону було внесено зміни, які містять значну загрозу для дохідної частини місцевих бюджетів.

Згідно із п. 9 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік», упродовж цього року зупинено дію норми статті 10 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» в частині індексації орендної плати.

По суті, на весь 2016 рік перерахунок орендної плати відповідно до індексу інфляції перестає бути істотною умовою договорів оренди державного комунального майна.

Безумовно, така норма закладає широкий простір для виведення із місцевих бюджетів десятків мільйонів гривень. Виникають запитання: як скористаються цими нововведеннями тисячі орендарів комунального майна, як цю норму застосовуватимуть управління комунальної власності на місцях, скільки чинних договорів оренди впродовж року буде переукладено без обов’язковості умови індексації орендної плати?

Є очевидним, що ця поправка до головного фінансового документа країни містить потенційну загрозу мільйонних збитків як державному, так і місцевим бюджетам.

Департаментом економіки та розвитку інфраструктури міста проаналізовано структуру нарахування орендної плати за 2015 рік і встановлено, що фактично індекс інфляції склав 36,64%, міський бюджет отримав близько 500 тисяч гривень.

За орієнтовними розрахунками від запровадження пункту 9 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік» з врахуванням планового індексу інфляції на 2016 рік на рівні 12,3%, міський бюджет втрачає близько 150 тисяч гривень.

Зважаючи на це, ми вимагаємо невідкладно внести зміни до Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік», та вилучити п. 9 Прикінцевих положень Закону як такий, що містить загрозу значних збитків для місцевих громад і держави та стимулюватиме до масових зловживань у відносинах оренди державного та комунального майна.

 

Підтримано 6 сесією Кам’янець-Подільської міської ради VІІ скликання

26 січня 2016 року

 

  • Звернення міської ради
  • 0
Президенту України
Порошенку Петру Олексійовичу


Звернення

Шановний пане Президенте!

Ми, депутати Кам'янець-Подільської міської ради, звертаємось до Вас з питання передачі функцій та частини повноважень щодо здійснення держархбудконтролю від Державної інспекції архітектурно-будівельного контролю України органам місцевого самоврядування.
З 1 вересня 2015 року набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства". На вимогу цього Закону 14 липня 2015 року на 88 позачерговій сесії міської ради було прийнято рішення № 1/88 «Про внесення змін до структури виконавчих органів міської ради». Виконавчим комітетом міської ради були призначені відповідні спеціалісти та своєчасно подана заявка до Держархбудінспекції щодо створення міської інспекції.
Проте, отримано відповідь, що нормативно-правові акти, розроблені Мінрегіонбудом, які Уряд затвердив 19 серпня 2015 року не підготовлені. На нашу думку, це є зволіканням виконання Закону України про децентралізацію у сфері держархбудконтролю.
На зустрічі 17 жовтня 2015 року у м. Хмельницькому з представниками громади нашого міста, головою Хмельницької обласної державної адміністрації Михайлом Загородним та депутатом Верховної Ради України Юрієм Луценком було підтверджено, що це питання знаходиться на контролі Президента України і остаточно буде вирішено з 1 січня 2016 року.
Шановний Петре Олексійовичу, просимо Вас, вжити всі необхідні заходи щодо прискорення процедури передачі повноважень від ДАБІ України органам місцевого самоврядування.



Підтримано 5 (позачерговою) сесією Кам’янець-Подільської міської ради VІІ скликання
13 січня 2016 року

  • Звернення міської ради
  • 0
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення 5 (позачергової) сесії
міської ради
13.01.2016 № 5/5
Звернення
На виконання вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» Кам’янець-Подільською міською радою прийнято рішення «Про створення комунальної установи «Центр професійно-технічної підготовки».
Разом з тим, є питання щодо законності фінансування видатків установ та навчальних закладів, які не належать до комунальної власності.
Вважаємо, за необхідне терміново передати з державної у комунальну власність майнові комплекси ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти» за адресами:
- відділення промисловості та інформаційно-комунікаційних технологій, проспект Грушевського, 41В;
- відділення автомобільного транспорту та будівництва, проспект Грушевського, 2А;
- відділення художніх професій, сфери послуг та харчових технологій, вул. Червоноармійська, 43;
- навчальні майстерні та лабораторії, вул. Драгоманова, 9;
- навчальне підсобне господарство, с. Зіньківці, вул. Підзамецька, 26.
Після прийняття до комунальної власності зазначеного майна міською радою буде прийнято рішення та передбачено видатки на підготовку кадрів у професійно-технічних та інших навчальних закладах.
Окрім того, статтею 27 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», Кабінету Міністрів України доручено:
«забезпечити передачу з державної власності у комунальну власність відповідних установ, закладів та організацій;
вжити заходів щодо модернізації мережі професійно-технічних навчальних закладів з урахуванням необхідності їх укрупнення та здійснення підготовки робітничих кадрів відповідно до потреб регіону та ринку праці, використання потенціалу таких навчальних закладів для здійснення підготовки та перепідготовки незайнятого населення, не допустивши при цьому їх закриття чи перепрофілювання впродовж 20162018 років, а також скорочення чисельності працівників не більше 10 відсотків щороку;
за підсумками першого кварталу 2016 року провести моніторинг фінансового забезпечення професійно-технічних навчальних закладів державної форми власності за рахунок коштів обласних та міських (міст обласного значення) бюджетів та у разі необхідності внести пропозиції щодо змін до бюджетного законодавства.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що міська влада Кам’янця-Подільського протягом двох років неодноразово зверталася до Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти та науки з пропозиціями передати до комунальної власності об’єкти професійно-технічних навчальних закладів, які знаходяться на території міста. Підставою для таких звернень було неефективне їх використання та нагальні потреби для міста забезпечити місцями для проживання тимчасово переселених зі сходу громадян України.
На жаль, щоразу отримували негативні відповіді з цього питання.
Враховуючи вищевикладене, депутати Кам’янець-Подільської міської ради VIІ скликання, звертаються до Вас з проханням, терміново розпочати процедуру передачі з державної у комунальну власність міста майна професійно-технічних навчальних закладів та врегулювати питання щодо законності проведення з міського бюджету видатків по професійно-технічних установах, які не належать до власності територіальної громади міста.



З повагою,
міський голова                                                                                                                                       М. Сімашкевич

та депутати Кам’янець-Подільської міської ради


  • Звернення міської ради
  • 0

Президенту України

Петру Порошенку

 

Голові Верховної Ради України

Володимиру Гройсману

 

Прем’єр-міністру України

Арсенію Яценюку

 

Звернення

 

З 01 січня 2016 року Міністерство інфраструктури задекларувало до 30 % підвищення тарифу на залізничні перевезення, що здійснюються виробниками будівельних матеріалів.

ПАТ"Укрзалізниця" вже неодноразово підвищувала тарифи на вантажоперевезення. Так, наприкінці липня 2014 року тарифи було проіндексовано на 12,5 %, а з 1 лютого 2015 року тарифи на перевезення вантажів підвищено на 30 %.

Виробники будівельних матеріалів нашого регіону стурбовані питанням збільшення тарифів, адже це призведе до підвищення собівартості продукції.

У місцевих виробників з’явилась думка, що нова структура ПАТ"Укрзалізниця” йде тим самим хибним шляхом, що й їх попередники, тобто безпідставним підвищенням тарифів. Цим самим ПАТ "Укрзалізниця” хоче вирішити всі свої проблеми, які не вирішувались роками. Таке підвищення, в першу чергу, вплине на збільшення собівартості виробництва будівельних матеріалів та металургійної промисловості, до якого ринок будівельних матеріалів та будівельники абсолютно не готові.

Підвищення залізничних тарифів обернеться збільшенням вартості будівельних матеріалів та може призвести до зменшення обсягів будівельних робіт, що спровокує скорочення робочих місць, зменшить реалізацію продукції і надходження до місцевих бюджетів.

На сьогодні йде процес реформування ПАТ "Укрзалізниця". Вважаємо, що лише після його завершення, маючи розуміння реальної ситуації в компанії, можливе повернення до питання перегляду тарифів та політики ціноутворення на вантажні перевезення.

Вважаємо, що рішення про підвищення тарифів на залізничні перевезення буде мати вкрай негативні наслідки, тому пропонуємо запровадити мораторій на підвищення цього тарифу.

 

Підтримано 4 (позачерговою) сесією Кам’янець-Подільської міської ради VІІ скликання

23 грудня 2015 року


  • Звернення міської ради
  • 0
Президенту України
Порошенку Петру Олексійовичу

Прем’єр-міністру України
Яценюку Арсенію Петровичу

Голові Верховної Ради України
Гройсману Володимиру Борисовичу

Вельмишановний пане Президенте!
Шановний пане Арсенію Петровичу!
Шановний пане Голово Верховної Ради України!

На сьогодні Міністерством фінансів України оприлюднені проекти Законів України «Про створення конкурентних умов в оподаткуванні та стимулювання економічної діяльності в Україні» щодо внесення змін до Податкового кодексу України, «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (щодо узгодження норм бюджетного кодексу зі змінами до галузевого та податкового законодавства)» від 11.12.2015 р. та винесені на розгляд позачергового засідання Верховної Ради України. Прийняття цих Законів призведе до порушення чинного законодавства при затвердженні міськими радами відповідних рішень, резонансу з боку громадськості  та значного ускладнення діяльності суб’єктів господарювання в сфері малого і середнього бізнесу.
Скасування спрощеної системи оподаткування для юридичних осіб та зміни такої системи для фізичних осіб-підприємців призведе до зростання ризиків переходу в тінь суб’єктів господарювання.
Проектом Закону передбачені зміни розміру ставок місцевих податків і зборів, які повинні затверджуватись міськими радами. Як свідчить практика прийняття аналогічних рішень такий процес займає щонайменше 2 місяці.
В проекті Закону України «Про створення конкурентних умов в оподаткуванні та стимулювання економічної діяльності в Україні» відсутність чітких правил  оподаткування призводить до невизначеності ведення бізнесу та навіть його існування.   
Проектом Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (щодо узгодження норм бюджетного кодексу зі змінами до галузевого та податкового законодавства)» передбачається:
- зменшення податкових надходжень бюджетів місцевого самоврядування шляхом перерозподілу зарахування єдиного податку (25% до Державного бюджету; 30% до обласних бюджетів; 45% до бюджетів міст, селищ, сіл та об’єднаних територіальних громад) призведе до значних втрат місцевих бюджетів. Відповідно до чинного Податкового кодексу України цей податок віднесено до категорії місцевих. Отже, визначення його джерелом надходжень Державного бюджету грубо порушує Європейську хартію місцевого самоврядування. Такі пропозиції позбавляють органи місцевого самоврядування стимулів для інтенсифікації місцевого економічного розвитку та збільшення надходжень до бюджету;
- передача до бюджетів міст обласного значення видатків на підготовку фахівців та робітничих кадрів у професійно-технічних закладах державної форми власності. Передача таких видатків здійснюється без надання відповідних ресурсів на їх фінансування, що призведе до додаткового навантаження на місцеві бюджети. Запропоновані зміни суперечать ч. 3 ст. 142 Конституції України: «витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою». Такі законодавчі пропозиції руйнують базові засади реформи місцевого самоврядування, адже порушується принцип субсидіарності;
- передача до бюджетів міст обласного значення видатків на підготовку фахівців в вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації державної власності, розташованих у містах обласного значення (фінансування буде здійснюватись на умовах співфінансування: 50% за рахунок коштів субвенції з державного бюджету, а 50% з власних коштів місцевих бюджетів), яка також призведе до значного додаткового навантаження на місцеві бюджети;
- закріплення як власних видатків місцевих бюджетів на компенсаційні виплати за пільговий проїзд, пільги з послуг зв’язку та інші пільги, передбачені законодавством, які раніше фінансувались за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, що призведе до відволікання власного фінансового ресурсу;
- передача фінансування лікарень широкого профілю, пологових будинків, більшості медичних закладів на обласний рівень. Реалізація зазначеної норми призведе до погіршення якості та доступності надання медичних послуг мешканцям міст, селищ, сіл. Крім того, виникає необхідність негайного створення центрів первинної медико-санітарної допомоги.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вашого сприяння у таких питаннях:
1) зняти з розгляду сесії Верховної Ради України проект Закону України «Про створення конкурентних умов в оподаткуванні та стимулювання економічної діяльності в Україні»;
2) переглянути норми проекту Закону України «Про створення конкурентних умов в оподаткуванні та стимулювання економічної діяльності в Україні» та запровадити зміни до Податкового кодексу України не раніше ніж з 01 січня 2017 року, провівши попередні конструктивні консультації з представниками бізнесу, в т.ч. малого та середнього бізнесу;
3) переглянути норми проекту Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (щодо узгодження норм бюджетного кодексу зі змінами до галузевого та податкового законодавства)», а саме:
- залишити чинний порядок зарахування єдиного податку в повному обсязі до бюджетів міст, селищ, сіл та об’єднаних територіальних громад;
- зберегти чинний порядок фінансування за рахунок субвенцій з державного бюджету компенсаційних виплат за пільговий проїзд, пільг з послуг зв’язку та інших пільг передбачених законодавством;
- не передавати на фінансування з місцевих бюджетів заклади ПТУ та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації державної форми власності;
    - встановити термін запровадження змін положень, якими визначено механізми фінансування сфери охорони здоров’я на рівні місцевого самоврядування, з 01 січня 2017 року.

Підтримано 4 (позачерговою) сесією Кам’янець-Подільської міської ради VІІ скликання
23 грудня 2015 року

Навігація
Кам'янецька Петиція
lorem